Wednesday, 2 August 2017

499. ෆේස්බුකයියෙකුට වුණු ෆේස්බුක්මය ඇබැද්දියක් - My deepest sympathies


අපේ සයිබර් ජීවිතයේ සැලකිය යුතු කොටසක් අත්පත් කරගෙන සිටින ෆේස්බුක් පිළිබඳව සටහන් කිහිපයක් ම පසුගිය දින කිහිපය තුළ පළ කළෙමි.

අද මේ කියන්න යන්නේ ද, ෆෙස්බුක් කචල් කතාවකි. හැබැයි මෙය මට ෆේස්බුක් ඇඩ්මිනියක දැමූ වලිය වැන්නක් නොව, අපේ ම එක්තරා අයියෙකුට, එනම් ෆේස්බුකයියෙකුට, ෆේස්බුක් හි දී මුහුණ දෙන්නට සිදුවුණු එක්තරා කනගාටුදායක ෆේස්බුක්මය සිදුවීමක් ගැන විස්තරයකි.

තවත් මිතුරන් කිහිප දෙනෙකු හා එක්ව මූලිකවම අප භූගෝලීයව අයත් මහ නගර ප්‍රදේශයේ වෙසෙන අයගේ ප්‍රයෝජනය පිණිස, අපේ මාධයෙන්, අපට වැදගත්වෙන සමාජ, දේශපාලන කටයුතු පිළිබඳ සාකච්ඡා කිරීමට ෆේස්බුක් කණ්ඩායමක් මීට දෙවසරකට පමණ පෙර පිහිටුවා ගත් බවත්, එහි දී ඇති වුණු බයි කචල් ගැනත් යම් විස්තරයක් මම පෙර දිනයක ලියා රසිකොලොජියේ පළ කළෙමි. ඒ බයි කචල්වලදී, බයි නයුවන් මා හා සටනට දස බිම්බර මාර සෙනග කැඳවන්නාක් මෙන් ලොව වටා වෙසෙන "සහායට ඩැනීලා" කණ්ඩායමට බඳවා ගත්හ.

අපේ කණ්ඩායම, මූලිකවම සුවිශේෂී අපේ මහ නගරයේ වෙසෙන අයගේ ප්‍රයෝජනය පිණිස පිහිටුවන ලද්දක් වුව ද, කණ්ඩායමේ සාමාජිකයින් පිළිබඳව එවැනි සීමාවක් හිතාමතාම අපේ කාරක උපදෙස් මාලාවට ඇතුළත් නොකෙරුණු නිසා, ඒ ආකාරයෙන් දස බිම්බර මාර සෙනග ලෝකයේ දස අතෙන් කැඳවීමේ අවුලක් හෝ නීති කඩ කිරීමක් හෝ නොතිබුණි.

මෙලෙස කණ්ඩායමට එකතු කරන ලද එක් සාමාජිකයෙකුගේ මූලික ම කාර්යය වූයේ, ඔහුගේ බයි නයුවන් විසින් දස බිම්බර මාර සෙනඟෙන් බලාපොරොත්තු වූ කාර්යභාරය ඉටු කිරීම නොව, වෙනත් අයට මූලික අයිතිය සහ හඬ කැවීමේ අයිතිය ඇති කාටූන් එකතු කරමින් ඔහු විසින් පවත්වාගෙන යන එක්තරා ෆේස්බුක් අඩවියක් පිළිබඳව දැන්වීම් නිතිපතා අපේ කණ්ඩායමේ පළ කිරීමයි.

ඔහු විසින් නිරතුරු බෙදා හැරුණේ වලස් මාමා නම් කාටූනයක් පිළිබඳ දැන්වීමක් නිසා, මම මෙතැන් සිට ඔහුව එ නමින් හඳුන්වමි.

අප බලාපොරොත්තුවන සාකච්ඡා සංවාද කෙසේ වුව ද, අඩු තරමින් සරල වින්දනයක් හෝ සැපයෙන නිසා වලස් මාමා ගේ ඒ වලස් මාමා දැන්වීම් අපට ප්‍රශ්නයක් නොවුණි.
නමුත් ප්‍රශ්නය ඇතිවූයේ වලස් මාමා විසින් අපේ කණ්ඩායමට කිසිසේත් ම ප්‍රයෝජනයක් නොවන ලංකාවේ කුමක්දෝ රියැලිටි තරගයක් සඳහා, ලංකාවේ ජංගම දුරකථන සමාගම් දෙකක සම්බන්ධතා මගින් එස්එම්එස් මනාප යොමු කරන්නැයි කියා පෝස්ටුවක් පළ කළ පසුවයි.

අපේ කණ්ඩායමට කිසිසේත් ම අදාළ නොවන ඒ පෝස්ටුව ඉවත් කර ගන්නැයි කණ්ඩායමේ කාරක උපදෙස් මාලාව අනුව මම වලස් මාමා ගෙන් ඉල්ලා සිටියෙමි. ප්‍රතිචාරයක් නැත. වලස් මාමා නිහඬ ය.

ඒ අතර, මෙවැනි නිෂ්ඵල දේ නිරතුරු පළ කරන වලස් මාමා අප කණ්ඩායමට එක් වූයේ කෙසේදැයි වෙනත් සාමාජිකයෙකු ප්‍රශ්න කර තිබුණි.

වලස් මාමා කණ්ඩායමට එකතු කළේ කවුදැයි සොයා බැලු මට දක්නට ලැබුණේ එය අද මේ සටහනේ ප්‍රොටැගනිස්ට් වන ෆේස්බුකයියා විසින් කර ඇති බවයි. ඉන්පසු, කිසිසේත් ම අපේ කණ්ඩායමට නොගැලපෙන වලස් මාමා එයට එක් කළේ ඇයි දැයි ෆේස්බුකයියාගෙන් අසමින් මම එහි ප්‍රතිචාරයක් යෙදුවෙමි.

තමන් කළ ක්‍රියාව ගැන ෆේස්බුකයියා සිය කනගාටුව පළ කළේ නැත. ඒ වෙනුවට ඔහු කළේ අපේ කණ්ඩායමේ වෙනත් සාමාජිකයින් තිදෙනෙකුගේ නම් ඔවුන්ගේ ෆේස්බුක් ප්‍රොෆයිල ද සමග පළ කරමින් ඒ සාමාජිකයින් තිදෙනා අපේ කණ්ඩායමේ සිටින්නේ කෙසේ දැයි පෙරළා මගෙන් ප්‍රශ්න කිරීමයි.

ඒ සාමාජිකයින් තිදෙනා පිළිබඳව සොයා බැලූ මට පෙනුණේ ඉන් දෙදෙනකු කණ්ඩායමට එකතු කර ඇත්තේ මා බවත්, තුන්වැන්නා එකතු කර ඇත්තේ වලස් මාමා පිළිබඳව ප්‍රශ්න කළ සාමාජිකයා බවත් ය.

මට මොහොතකින් ෆේස්බුකයියා කර ඇති දේ වැටහුණි.

ඔහු කර තිබුණේ, කාලය වැයවීම ගැන නොසිතා, අපේ කණ්ඩායමේ සාමාජික ලයිස්තුව උඩ සිට අගට පිරික්සමින්, මාත් අනෙක් සාමාජිකයාත් කණ්ඩායමට එක් කළ සාමාජිකයින් ගේ ෆේස්බුක් ප්‍රොෆයිල් පිරික්සීම යි.

ෆේස්බුකයියා විසින් ප්‍රශ්න කරන්නට යෙදුණු සාමාජිකයින් තිදෙනා ගේ ෆේස්බුක් ප්‍රොෆයිල් පිරික්සා බැලූ මට ෆේස්බුකයියා අසා තිබුණු ප්‍රශ්නයට හේතුව පෙනුණි.

මේ සාමාජිකයින් තිදෙනාගේ ම ප්‍රොෆයිල්වල ඔවුන් පදිංචි ස්ථානය ලෙස සඳහන්ව තිබුණේ, ඔවුන් දැන් කාලයක සිට පදිංචිව සිටිනා අපේ මහ නගරය නොව, එක්කෝ ඔවුන්ගේ ලංකාවේ ගම හෝ ඔවුන් කාලයකට පෙර පදිංචිව සිටි වෙනත් රටක නගරය නාමය හෝ ය.

ඒ දුටු ෆේස්බුකයියා සිතා ඇත්තේ, අපේ මහ නගරයේ වාසය කරන්නන් නොවන මේ තිදෙනාව අප විසින්, බයි-වලියේ දී ඔවුන් දස බිම්බර මාර සෙනග කැදෙව්වාක් මෙන්, කණ්ඩායමට එකතුකරගෙන ඇති බවයි.

ෆේස්බුකයියා සිතා ඇත්තේ අන් අය ද තමන් මෙන් ම, තමන්ගේ වාසියට ඕනෑම වැඩක් කරන අය ය කියා ය.

ෆේස්බුකයියාට වැරදුණේ එ නිසා ය. එනම්, අන් අයත් තමන්ගේ පහත් මට්ටමේ යැයි සිතූ නිසා ය.

අදාල සාමාජිකයින් තිදෙනා අපේ නගරයේ වෙසෙන්නන් බවත්, ෆේස්බුකයියා මෙන් අප කටයුතු නොකරන බවත් කාරුණිකව දැනුම් දීමෙන් පසු ලැජ්ජාව ඉවසා ගත නොහැකි වුණු නිසා දෝ, ෆේස්බුකයියා කළේ ස්වේච්ඡාවෙන් ම අපේ ෆේස්බුක් කණ්ඩායමෙන් ඉවත් ව යාමයි.

"ෆේස්බුකයියා පව්!" කියා මට සිතුණි.

වලස් මාමා නම් තවමත් අපේ කණ්ඩායමේ සාමාජිකයෙකි!

-රසිකොලොජිස්ට්

ප/ලි:
අපේ මේ ෆේස්බුකයියාට ෆේස්බුක් අවකාශයේ දී මුහුණ දෙන්නට සිදුවුණු එක්තරා ෆේස්බුක්මය කනගාටුදායක සිදුවීමක් ගැන විස්තරය එසේ ය.

තවත් ෆේස්බුකයියලාට ෆේස්බුක් අවකාශයේ දී ද, ඉන් පිටත දී ද, සිදුවුණු තවත් සිදුවීම් එමට ඇත. ඒවා බොහොමයක් ගැන නම් ලිවීම පවා පාපයකි. ලිවිය යුතු මාතෘකාවල ඉඩෝරයක් ඇති වුවහොත් පමණක් ලියමි.

(image: http://bellacaledonia.org.uk/2016/10/03/the-ministry-of-silly-buggers/)

17 comments:

  1. අස්සලාම් අලීකුම් රාසික් බයියා,

    රාසික් බයියා දන්නවද මෙදා පොටේ ලන්ඩොන් ඇල්බොට් ලපිපියා මාමට නත්තල්ලූ. මොකද මෙදා සැරේ සයිබර් ලෝටස් යායද මොකද්ද බඩකඩිත්තුවක් කොරල ලැබුණු ප්‍රොෆිට් එකෙන් XXX රිසෝට් වෙතින් 50% ක වට්ටමක් සහිතව ලැබුනු ටුවර් එකක් ගොහින් කියලා උග්‍ර මරාවාදී ඒකාබද්ද මලබද්දෙට සට්ටැඹිකම් කොරන දන්ගොතා අන්කල් හොයාගෙන.

    රාසික් බයියා කැමති නැද්ද ලබන සැරේ ලංකාවට ටුවර් එකක් එන්න?

    (අපි දන්නවා රාසික් බයියා ටැබ් එකකින් හරි ඇවිත් මේකේ කොමෙන්ට් බලනවා කියලා. ඒ හින්දා මෙ කොමෙන්ට් එක දැක්කේ නෑ වගේ බොරුවට ඉන්නේ නැතිව රිප්ලයි එකක් දාන්න.)

    ඔබේ පිළිතුර "රාසික්-බයියා@ගුමේල්.කොම්" වෙත ඒවා වටිනා සුරුට්ටු, කැමරා, ලැප්ටොප් සහ තෙල් බේත් දිනා ගන්න. සැනසිලි තෑගී ලෙස ගයිඩ් මෝඩයා ලවා කේන්දරය පරික්ෂා කර දෙනු ලැබේ.

    හැබැයි රාසික් බයියා සහ පවුලේ කට්ටිය ලංකාවට ආවොත් තමුන්ලා මෙහෙ ගතකරන අතරතුරේ ලංඩොන් ඇල්බොට් ලපිපියා මාමිගේ සෙට් එක සිනුවර ඇවිත් රාසික් බයියාගේ ගෙට වැඩේ දෙයි. (මූලාශ්‍ර - ලපිපියා යනු කම්බා හොර දෙටුවෙකි - මරාගේ හේනෙ මාමා දන්ගොතා අන්කල්). ඒ විතරක් යැ රාසික් බයියාගේ කබල් කොම්පීතරේත් උස්සන් යයි. ආයේ අපිට බලන්න බ්ලොග් ලියන්න වෙන එකකුත් නෑ. හපොයි.

    ඒ විතරක් යෑ, ලන්කාවේ කොලුකාරයො නිසා සුදට සුදේ දිලිසෙන තට්ටෙ තියෙන රාසික් බයියාට පුකත් (සැ.යු. පුක යනු කුණුහරුපයක් නොවේ - කතන්දරකාරයා) නැතිව තමයි ලංකාවේ ගතකරලා අපහු සිනුවර එන්න වෙන්නේ. (යනව නම් ගෑනු උදවිය ගෙදර තියලා පුකට ඉන්ෂුවරන්ස් එකකුත් අරගෙන යන්න රාසික් බයියා)

    රාසික් බයියාට අල්ලාහ් දෙවි පිහිටයි. අල්ලා හුවක්බර් !
    .....

    ඉහත පණිවිඩය ඔබ වෙත ගෙන ආවේ ඕස්ට්‍රේලියානු රජයේ අනුග්‍රහයෙනි.

    ඔස්ට්‍රේලියාවේ රස්සා නෑ, ඔස්ට්‍රේලියාවේ එන්න එපා....! එපා......! එපා.....! ඔසී ඉන්න අපිටත් දැන් වැලේ වැල් නෑ _කෝ, මෙහෙ ආවොත් තලනවා ඇට !!!

    ප.ලි. - ඇට කිව්වේ මී ඇට. බෙහෙතට ගන්නවනේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. මෙන්න රසික වගේම පොරක්. රසිකත් කැම්පස් වල ඉගැන්නුවා නේද? මේවා තමයි කරන්න ඇත්තේ. ලංකාවේ විතරක් නෙමෙයි, ඔසී වලත්. නිවුස් වල තියෙන්නේ ඔසී රටේ කැම්පස් ළමයිත් සීයට පනහක් විතරම ලිංගික අතවර වලට ලක්වෙලා කියලා. කවුද මෙව්වට වගකියන්න ඕනි? තට්ටෙන් පෙන්නුවහැකි.

      ...



      ජර්මන් ටෙක්හි ‘ගල් ටික්කා‘..! ජර්මන් ටෙක් විදුහල්පති කරුණාරත්න සිසුවෙකු ලිංගිකව අපයෝජනය කරන හැටි (Video හෙලිදරව්ව)

      (ලංකා ඊ නිව්ස් -2017.අගෝ.02, පෙ.ව‍‍‍‍‍.11.00) ආණ්ඩුව වෛද්‍ය විද්‍යාල වලට ප්‍රමිතියක් සකස් කරද්දී මෙතෙක් ඉහළ ප්‍රමිතියකින් පවත්වාගෙන ගිය ජර්මානු කාර්මික අභ්‍යාස ආයතනය හෙවත් ජර්මන් ටෙක් හි විදුහල්පති ශාන්ත කරුණාරත්න නමැති විකෘති කාමාශාවන්ගෙන් පීඩිත මානසික රෝගියා සිසුන් විභාග වලින් සමත් කිරීම සඳහා සිසුන්ගෙන් ලිංගික අල්ලස් ලබා ගනිමින් තම කාමාශාවන් සංසිඳවා ගැනීමේ නීච සිද්ධියක් ශිෂ්ඨාචාරගත මහජනතාව වෙත වීඩියෝ සාක්කි සහිතව මෙසේ හෙළිදරව් කරමු.

      මොහු දිගුකලක් මේ නීච ක්‍රියාව සිදුකරගෙන ගිය නමුදු කිසිවෙකු ඔහුට එරෙහිව නැගී සිට නැත. ශාන්ත කරුණාරත්නගේ ලිංගික පීඩාවට ලක් වූ අහිංසක සිසුන් විශාල පිරිසක් අධ්‍යාපනය අතරමග නතර කර දමා ජර්මන් ටෙක් වෙතින් පලා ගොස් තිබියදී එක් සිසුවෙකු මේ අසාධාරණයට එරෙහිව බුද්ධිමත්ව නැගී සිටියේ ය.

      වැඩි විස්තර සහ වීඩියෝ

      http://54.86.146.54/news/6132/si

      https://www.facebook.com/lankaenews/videos/1573581022707057/

      Delete
    2. http://www.lankaenews.com/news/6143/si

      ආසිරි රෝහලේ දත් ජොස්තර ‘කුමාරයා‘ තරුණියකගේ දත් බලන ගමන් ලිංගික අතවර කරලා

      (ලංකා ඊ නිව්ස් -2017.අගෝ.04, පෙ.ව‍‍‍‍‍.8.15) කොළඹ ප්‍රකට පුද්ගලික රෝහලක් වන ආසිරි පුද්ගලික රෝහලෙන් දන්ත ප්‍රතිකාර ලබා ගැනීමට ගිය තරුණියකට දන්ත ප්‍රතිකාර කරන අතරතුරදී දත් ජොස්තරයා විසින් ඇයගේ ශරීරය නොමනා ලෙස අත පත ගාමින් ලිංගික අතවරයක් කළා යැයි බලධාරීන් වෙත පැමිණිලි කර තිබේ.

      මෙම පාහර ක්‍රියාව කරන ලද දත් ජොස්තරයා නමින් කුමාර කළුආරච්චි නමැත්තෙකි. (සේයාරුවේ දැක්වේ) අතවරයට පත් තරුණියගේ ඥාතිවරියක වන ප්‍රියන්ති ජයසිංහ මහත්මිය විසින් ආසිරි පුද්ගලික රෝහලේ අධ්‍යක්‍ෂකවරයාටද , ශ්‍රී ලංකා දන්ත වෛද්‍ය සංගමයටද, ශ්‍රී ලංකා වෛද්‍ය සභාවට ද, මේ සම්බන්ධයෙන් ලිඛිත පැමිණිල්ලක් ඉදිරිපත් කර තිබේ. (එම පැමිණිල්ලේ පිටපතක් ලංකා ඊ නිව්ස් වෙත එවා ඇති අතර එය මෙහි දැක්වේ.)

      මීට ඉහතදීද දන්ත වෛද්‍ය කුමාර කළුආරච්චි විසින් තරුණ රෝගී කාන්තාවන්ට විවිධ අතවර සිදු කොට තිබෙන බවට වාර්තා වී ඇත​. මෙම පුද්ගලයාගේ නොමනා ක්‍රියා කලාපය නිසා ඔහුගේ වෛවාහික බිරිඳද මොහුව අතහැර දමා විදේශ ගතවී තිබේ.

      ලංකාවේ කෙතරම් වෛද්‍යවරුන්ගේ හිඟයක් පැවැතියද, මෙවැනි පාහර ජොස්තර නීචයන්ගේ වෛද්‍ය බලපත්‍ර අහෝසි කර, මොවුන්ට උගැන්වීමට මහජනතාව විසින් වියදම් කරන ලද බදු මුදල්ද මොවුන්ගෙන් අයකර, වෘත්තියෙන් පන්නා දමා වෛද්‍ය වෘත්තියේ උත්තම භාවය ආරක්ෂා කර ගැනීමට බලධාරීන් කටයුතු කළ යුතුය.

      පැමිණිල්ලේ පිටපත මෙතනින්

      කුමාර කලුඅරච්චිගේ ජායාරුපයක් මෙතනින්

      Delete
  2. සිනුවර තට්ට මුත්තේ,

    බොරු සුචරිතවාදී සුදු පිරුවට ඔතාගෙන කරන්න තියෙන ඔක්කොම බලු පාහර කාඩ අධම තක්කඩි අවලම් පොංසි වැඩ සේරම කරන අවජන්මික අවලම් මනපහතයන්ට තැඹිලිගස් යට ලොව්තුරා බුදු බව ලැබෙනව ඇති නේද මෙලොවදීම?

    ReplyDelete
  3. රඹුටන් අල්ලාහ් විසින් මවන ලද පලතුරකි

    ReplyDelete
    Replies
    1. මෑ ඇටය මැව්වේ අල්ලාහ්ය.

      Delete
  4. රසික ඔබ Transylvania වෙතින් එන්.එම්.පෙරේරා සම්බන්ධ මුලාශ්‍ර විමසා තිබිණි මා එහි සටහන් ගණනාවක් තැබූ නමුත් ඇතැම් ඒවා පළවුයේ නැත යලි යලිත් එහි පල් කරන අතරම මෙම තොරතුරු ඔබට වැදගත්විය හැකි බැවින් ඔබව සොයාගෙන මෙලෙස ඉදිරිපත් කරමි වරදක් විනි නම් සමාව අයදිමි රසිකලොජිස්ට් ඔබගේ උනන්දුව අගයමි මා කියවා ඇති ඇතැම් මුලාශ්‍ර ඔබගේ දැනගැනීමට මෙහි දක්වමි


    "The Nation" NewsPaper articles 1949-1960 SLNational Archives
    Bracegirdle commission Report SL National Archives 2016 released secret doc:
    https://www.marxists.org/history/etol/writers/goonewardene/1960/lssp.htm
    Leslie Goonewardena, A Short History of the Lanka Sama Samaja Party accessed 4 November 2005
    George Jan Lerski, Origins Of Trotskyism In Ceylon accessed 4 November 2005
    Robert J. Alexander, Ceylon/Sri Lanka: The Rise of the Lanka Sama Samaja Party accessed 25 December 2005
    James Jupp, Sri Lanka — Third World Democracy, Frank Cass, London, 1978.
    Y. Ranjith Amarasinghe, Revolutionary Idealism & Parliamentary Politics - A Study Of Trotskyism In Sri Lanka, Colombo, 1998.
    Wesley S. Muttiah and Sydney Wanasinghe, We Were Making History - Saga of the Hartal of August 1953, Colombo, 2002.
    රසිකලොජිස්ට් ඔබගේ උනන්දුව අගයමි වැඩිදුරටත් ඔබට අවශ්‍යවේ නම් තවත්මුලාශ්‍ර ඔබගේ දැනගැනීමට මෙහි දක්වමි
    Leslie Goonewardene"A Short History of the Lanka Sama Samaja Party". Marxists Internet Archive(MIA).
    Charles Wesley Ervin, Tomorrow is Ours:the Trotskyist Movement in India and Ceylon, 1935-48, Colombo: Social Scientists Association, 2006
    "Dr.N.M.Perera 1905-1979:An honest and upright politician". Sunday Observer. 15 August 2004.
    "Hartal!". revolutionary-history.co.uk.
    "Divisions in the left emerge". BBC News. 1 October 2005.
    "Ceylon/Sri Lanka: The Rise of the Lanka Sama Samaja Party". Marxists Internet Archive(MIA).
    "Lanka Sama Samaja Party and the working class". Daily News. 24 December 2007.
    "Origins Of Trotskyism In Ceylon". Marxists Internet Archive(MIA).
    "The Struggle for Trotskyism in Ceylon". International Bolshevik Tendency (IBT).
    Blows aginst the empire-(British secret letters banned in sri lanka)-Wesley S. Muttiah
    http://catalogue.nla.gov.au/Record/3014605

    ReplyDelete
  5. මෙම පොස්ටුව මගින් පෙනෙන්නේ වෙන කිසිවක් නොව, රසික සූරියආරච්චිගේ පුකත්වයය. මිට පෙර මොහුට තිබුන රෝගය වුයේ මොහුගේ බ්ලොග් අඩවියට වඩා ජනප්‍රිය බ්ලොග්කරුවන්ට සහ ඔවුන්ගේ පවුලේ උදවියට මඩ කොමෙන්ට් දමා ඔවුන්ට බ්ලොග් කෙරුවාව එපා කොට එලවා දැමීමය. එයින් තනිව රජ වීම රසික අපේක්ෂා කලා විය හැක. මාරයා, අටමා, රාජ්, මාතලන්, ඇල්කෙමියා, වාසිතය, කලාහිත, සෑම්, මල්ලේ පොල් වැනි ජනප්‍රිය බ්ලොග් සැහෙන ප්‍රමාණයට රසිකගේ මෙම නිර්ලජ්ජිත වැඩපිළිවෙලට මුහුණ දීමට සිදුවුනි. ඊට අමතරම බ්ලොග් ලියු කාන්තාවන්, තරුණියන්ට රසික කෙරු අපහාස ඉතාම නින්දා සහගතය. ශිෂ්ඨ සම්පන්න කිසිවෙක් අනුමත කරන දෑ නොවේ රසික කලේ.

    ඉන්පසුව රසික සූරියආරච්චි දැන් අලුත් සෙල්ලමක් පටන් ගෙන ඇත. ඒ ෆේස්බුක් ඔස්සේ තමන්ගේ අදහස් බෙදා ගන්නා, ඒ ඔස්සේ ප්‍රසිද්ධ, ජනප්‍රිය වි සිටිනා අයට එරහිව මඩ ප්‍රහාර එල්ල කොට ඔවුන්ව එයින් ඉවත්කිරිමය. මිට පෙර ෆේස්බුක් පේජයක් කරනා තරුණියක් ගැන රසික ලියු මඩ ලිපියෙන් එය ආරම්භ විය. දැන් එය තවත් ඉදිරියට ගොස් ඇත. මේ නිර්ලජ්ජිත වැඩ වලින් ඔබ මොකක්ද බලාපොරොත්තු වෙන්නේ සූරියආරච්චි?

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ බන් සිපිපියාට තියෙන මහන්තත්තේ හැටියට ඌට උගේම ළමයෙක්වත් ඌට වඩා හොඳට ඉන්නවා දකින්න බැහැ ඉරිසියයි. තුඃ නොදකින්...!

      Delete
    2. (ලංකා ඊ නිව්ස් -2017.අගෝ.04, පෙ.ව‍‍‍‍‍.8.15) කොළඹ ප්‍රකට පුද්ගලික රෝහලක් වන ආසිරි පුද්ගලික රෝහලෙන් දන්ත ප්‍රතිකාර ලබා ගැනීමට ගිය තරුණියකට දන්ත ප්‍රතිකාර කරන අතරතුරදී දත් ජොස්තරයා විසින් ඇයගේ ශරීරය නොමනා ලෙස අත පත ගාමින් ලිංගික අතවරයක් කළා යැයි බලධාරීන් වෙත පැමිණිලි කර තිබේ.

      මෙම පාහර ක්‍රියාව කරන ලද දත් ජොස්තරයා නමින් කුමාර කළුආරච්චි නමැත්තෙකි. (සේයාරුවේ දැක්වේ) අතවරයට පත් තරුණියගේ ඥාතිවරියක වන ප්‍රියන්ති ජයසිංහ මහත්මිය විසින් ආසිරි පුද්ගලික රෝහලේ අධ්‍යක්‍ෂකවරයාටද , ශ්‍රී ලංකා දන්ත වෛද්‍ය සංගමයටද, ශ්‍රී ලංකා වෛද්‍ය සභාවට ද, මේ සම්බන්ධයෙන් ලිඛිත පැමිණිල්ලක් ඉදිරිපත් කර තිබේ. (එම පැමිණිල්ලේ පිටපතක් ලංකා ඊ නිව්ස් වෙත එවා ඇති අතර එය මෙහි දැක්වේ.)

      මීට ඉහතදීද දන්ත වෛද්‍ය කුමාර කළුආරච්චි විසින් තරුණ රෝගී කාන්තාවන්ට විවිධ අතවර සිදු කොට තිබෙන බවට වාර්තා වී ඇත​. මෙම පුද්ගලයාගේ නොමනා ක්‍රියා කලාපය නිසා ඔහුගේ වෛවාහික බිරිඳද මොහුව අතහැර දමා විදේශ ගතවී තිබේ.

      ලංකාවේ කෙතරම් වෛද්‍යවරුන්ගේ හිඟයක් පැවැතියද, මෙවැනි පාහර ජොස්තර නීචයන්ගේ වෛද්‍ය බලපත්‍ර අහෝසි කර, මොවුන්ට උගැන්වීමට මහජනතාව විසින් වියදම් කරන ලද බදු මුදල්ද මොවුන්ගෙන් අයකර, වෘත්තියෙන් පන්නා දමා වෛද්‍ය වෘත්තියේ උත්තම භාවය ආරක්ෂා කර ගැනීමට බලධාරීන් කටයුතු කළ යුතුය.

      Delete
  6. රසික ඔබ කිසියම් හෝ කරුණකින් මානසිකව පීඩා විඳින්නෙක්ද? නොමිලේ උපදෙස් සඳහා... අමතන්න 1333

    ReplyDelete
  7. රසික,
    සුදු වෑන් එකක ආපු සිල්කාරයෝ සෙට් එකක් මගේ කටට පඩයක් ඇරලා ගියා, මං දැන් පැයක් තිස්සේ පඩේ හප හපා ඉන්නේ. මං දැන් මොකද කරන්නේ? පඩේ හින්දා ගිලින්නත් බෑ, සිල් හින්දා අහක දාන්නත් බෑ.

    ReplyDelete
  8. මං පේරාදෙණිය විශ්වවිද්‍යාලයේ ඉන්න කාලෙ අප සිටි කාමරේ හිටිය රසික සූරියආරච්චි නිදාගන්න පුරුදු වෙලා තිබුණේ උඩුබැලි අතට, කකුල් උඩ තියාගෙන. කිරලා බිත්තර රකින්නේත් එහෙමයි කියා කතාවක් තියෙනවා. මිනිහා සරම ඔලුවෙ ඉඳන් පොරවා ගන්නවා. එක් දවසක් සරම මෑත් වී තිබුණු වෙලාවක වෙනත් අයෙක් මට පෙන්වූ දෙයක් මට සිහි වෙනවා. රසිකගේ ගුද මාර්ගයෙන් පිටතට ආ කිරි පණු රැළක් ම සුදු පාට‍ට හිටියා. මම හිතන්නේ ඔහුට තදබල විධියට ඒ ලෙඩේ තිබුණා. ඒ දවස්වල අපි හිතන් හිටියේ අපි සමාජ ක්‍රමයේ රෝගයට බෙහෙත අතැඹුලක් සේ දන්නවා ය කියලායි. හැබැයි, මේ රසිකට මේ ගැන කියනවා ද, නැද්ද කියා හෝ කළ යුතු දේ ගැන හෝ අපි දැනගෙන හිටියේ නැහැ.

    ReplyDelete
  9. අපිට අපේ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න රසික; අපේ ප්‍රශ්ණ අපි විසදා ගන්නම්, රසික ඔබ ඇගිලි නොගහ ඉන්න. එ්ක අපිට කරන ලොකුම දේ. අපේ රට සංවර්දනය වෙනවා දැකල ඉරිසිය නොකර ඉන්න. අපි ඔයාලට වැඩිය ඉහල යයි කියල ඔයාල බයයි. එදා ඉදන් අපිට කරපු කෙනෙහිලි කම් දැන් වත් නතර කරන්න please, I beg you.

    ReplyDelete
  10. රසික, ඔබේ ළමයි මෙවැනි හිංසනයට ලක්වී ඇතිබව දැනගත්තොත් ගන්නා පියවර කවරේද?

    ....

    ඕස්ට්‍රේලියාවේ විශ්ව විද්‍යාල සිසු සිසුවියන්ගෙන් අඩකට වැඩි ප්‍රමාණයක් 2016 වසර තුළ දී එක් වරක්වත් ලිංගික හිංසනයට ගොදුරු වී ඇති බව ජාතික මට්ටමේ සමීක්ෂණයකින් හෙළි වේ.

    එරට මානව හිමිකම් කොමිසමේ වාර්තාවකට අනුව 2015 හෝ 2016 යන වසරවල දී සරසවි සිසු සිසුවියන්ගෙන් 7% ලිංගික වශයෙන් පහරදීම්වලට ලක්ව ඇත.

    සරසවි සිසුන්ට වඩා සිසුවියන් එවැනි පහරදීම් හෝ හිංසනයන්ට වැඩි වශයෙන් ගොදුරු වී ඇති බව ද කොමිෂන් වාර්තාව පෙන්වා දෙයි.

    විශ්ව විද්‍යාල හා සම්බන්ධ ලිංගික හිංසනය පිළිබඳ ඕස්ට්‍රේලියාව තුළ කෙරුණු විශාලතම සමීක්ෂණය මෙය බව පැවසේ.

    -BBC

    http://www.bbc.com/sinhala/world-40788397

    ReplyDelete
  11. බලං ගියාම රසික තමුසෙටනි ඔයි ඇබැද්දි වෙලා තියෙන්නේ. කලින් කයිපද පේජ් එකකිනුත් පුකට පයින් ගහලා එලෙව්වා නේද ඔහේව.

    ReplyDelete
  12. අපේ සත පහක සම්මාදමක් නොතිබුණාට දොස්තර ලිංගික අතවරආරච්චි ගේ මේ අතවර වල බජට් එක අපිට ඕනා.

    ReplyDelete

ඔබේ ප්‍රතිචාරය මට සතුටකි!. Your comments are most welcome!
සංයමයෙන් යුතුව ප්‍රතිචාර දක්වන්න.